14 dienu atteikuma politika

Pircējam pēc pasūtīto preču saņemšanas ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no interneta veikalā nopirktām precēm.

Atteikuma politika neattiecas uz šādām precēm:
– preces, kas pasūtītas un uzražotas atbilstoši pircēja personīgajām vajadzībām
– audio un video ieraksti vai datorprogrammatūra aizzīmogotā iepakojumā, ja plomba ir atvērta pēc piegādes
– preces aizzīmogotā iepakojumā, kas nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes.

Atteikuma politika nedarbojas, ja pircējs ir juridiska persona.

Lai tiktu piemērota 14 dienu atteikuma politia, pasūtītās preces nedrīkst izmantot savādāk, nekā to noteic ražotāja instrukcija, vai citā veidā, nekā tas ir atļauts fiziskai pārbaudei klātienē veikalā. Ja preces tiek izmantotas citiem nolūkiem, nekā atļauts specifikācijās un pēc to funkcionalitātes, vai ja ir stipras lietošanas vai nolietojuma pazīmes, Interneta veikals patur tiesības samazināt atmaksājamo summu, pamatojoties uz preces vērtības samazināšanos.

Patērētājam oriģinālais iepakojums jāatver uzmanīgi un neradot bojājumus, izņemot gadījumus, kad iepakojumu nav iespējams savādāk atvērt, to nesabojājot. Atgriežamajai precei jābūt pilnībā nokomplektētai (ieskaitot preces iepakojumu un visas komplektācijā iekļautās lietas, piemēram, kabeļus u.c.). Ja atgriežamās preces stāvoklis ir sabojājies pēc patērētāja lietošanas, tad viņš atbild par vērtības samazinājumu tikai tādā gadījumā, ja prece bija lietota nepareizi norādītajām specifikācijām vai neatbilstoši preču instrukcijai.

Lai noformērtu preces atgriešanu, 14 dienu laikā no preču saņemšanas ir jānosūta pretenzijas pieteikums pa e-pastu [email protected].

E-pastā, no kura tiek sūtīts pretenzijas pieteikumus, ir jānorāda sekojošā informācija:
– pasūtījuma vai rēķina numurs
– pasūtījuma datums
– preču saņemšanas datums
– patērētāja vārds, uzvārds – patērētāja adrese
– pretenzijas pieteikuma datums.

Pircējam jānosedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, ja atgriešana ir saistīta ar preču neatbilstību pasūtījumam (piemēram, nepareiza vai bojāta prece, vai prece ar defektu).

Pircējam ir jāatgriež prece 14 dienu laikā pēc pretenzijas pieteikuma nosūtīšanas vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš ne vēlāk kā 14 dienu laikā preci ir nosūtījis un nodevis kurjeram. Saņemot atgrieztās preces, Interneta veikalam pienākums ne vēlāk kā 14 dienu laikā no pretenzijas pieteikuma saņemšanas, atmaksāt pilnībā visus saņemtos maksājumus saskaņā ar līgumu. Interneta veikals var paturēt naudas atmaksu atkarībā no tā, kas notiks ātrāk: vai fiziski saņems atgriežamo preci atpakaļ vai kad pircējs iesniegs pierādījumu, ka preces tika nosūtītas. Ja pircējs ir izvēlējies piegādes veidu, kas nebija Interneta veikala piedāvātā standarta piegādes sarakstā, Interneta veikalam nav pienākuma atmaksāt papildu izmaksas, kas pārsniedz standarta piegādi.

Ja patērētājs pasūta preces no interneta veikala ar norādi to saņemt klātienē Audiomarket veikalā, viņam ir iespēja pārbaudīt pasūtīto preci klātienē saņemšanas brīdī, kā arī uzdot pārdevējam papildus jautājumus par precēm. Mēs iesakām pārbaudīt preces, lai pārliecinātos, ka tās atbilst lietotāja vēlmēm un vajadzībām. Ja patērētājs vēlas atteikties no pasūtījuma, Audiomarket ne vēlāk kā 14 dienu laikā apņemas atmaksāt uz klienta kontu pilnu summu, ko klients ir samaksājis par preci.

Interneta veikals patur tiesības atkāpties no darījuma un pieprasīt preces atgriešanu, ja preces cena interneta veikalā kļūdas pēc bija ievērojami zemāka par tirgus cenu.