Līguma nosacījumi
Interneta veikala audiomarkte.lv (turpmāk tekstā – Interneta veikals) īpašnieks Sperco Impex OÜ (reģistrācijas numurs 10510989), adrese Igaunijā, Harju apriņķī, Tallinā, Kristīnes rajonā, Mustamäe iela 50, 10621.
Pirkuma līguma termiņi, informācija par iekārtām un cenām
Pirkuma nosacījumi stājas spēkā, iepērkoties Interneta veikalā vai iegādājoties preces, izmantojot citas saziņas veidus. Interneta veikalā pārdodamo preču cenas ir ar iekļauto PVN un ir norādītas pie preču apraksta. Transporta izmaksas tiks parādītas iepirkumu grozā atkarībā no izvēlēta piegādes veida un saņēmēja valsts. Informācija par preci ir uzrādīta preces aprakstā Interneta veikalā.
Pasūtījuma veikšana
Lai pasūtītu preces, vēlamas preces jāpievieno iepirkumu grozam. Lai pabeigtu pasūtījumu, iepirkumu grozā ir jāaizpilda obligātie lauki un jāizvēlas vēlamais piegādes veids. Pēc tam uz ekrāna tiks parādīta pilna summa, kuru iespējams samaksāt, izmantojot internetbanku, kredītkarti, speciālus maksājumu rīkus vai citus maksājuma veidus.
Līgums stājas spēkā, kad maksājamā summa ir ieskaitīta bankas kontā, kas norādīts Interneta veikalā. Ja pasūtītās preces nav iespējams piegādāt noliktavā izpārdoto preču vai citu iemeslu dēļ, pircējs tiks painformēts cik ātri vien iespējams, un samaksātā summa (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta, parasti tas aizņem 1-2 darba dienas. Atkarībā no maksājuma veida atmaksas saņemšana var aizņemt līdz 7 darba dienām.
Piegāde
Preces tiek nosūtītas uz šādām valstīm: Igaunija, Latvija, Somija, Lietuva, Zviedrija, Polija, Austrija, Beļģija, Bulgārija, Spānija, Nīderlande, Horvātija, Itālija, Grieķija, Kipra, Luksemburga, Malta, Monako, Portugāle, Francija, Rumānija, Vācija, Slovākija, Slovēnija, Dānija, Čehija un Ungārija.
Iekšzemes sūtījumi Igaunijas robežās parasti tiek piegādāti uz pircēja norādīto adresi 1-3 darba dienu laikā, kad līgums iestājās spēkā. Piegāde uz citām augstāk norādītām valstīm aizņem aptuveni 10 kalendārās dienas. Izņēmumu gadījumos preces var tikt piegādātas līdz 30 kalendārajām dienām. Ja Interneta veikals ir paziņojis pircējam tīmekļa vietnē vai pasūtījuma apstiprinājumā par piegādes problēmām un piegādes termiņu, kas pārsniedz 30 kalendārās dienas, tiks piemērots Interneta veikala publicētais termiņš.
14 dienu atteikuma tiesības
Pircējam pēc pasūtīto preču saņemšanas ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no interneta veikalā nopirktajām iekārtām.
Atteikuma tiesības neattiecas uz šādām precēm:
– preces, kas izgatavotas speciāli pēc pircēja personīga pasūtījuma,
– audio un video ieraksti vai datorprogrammatūra aizzīmogotā iepakojumā, ja plomba ir atvērta pēc piegādes,
– preces aizzīmogotā iepakojumā, kas nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes.
Atteikuma politika nevar būt piemērota, ja pircējs ir juridiska persona.
Lai tiktu piemērotas 14 dienu atteikuma tiesības, pasūtītās preces nedrīkst izmantot savadāk nekā tas norādīts preču specifikācijā un darbības funkciju aprakstā, līdzīgi, kā ir atļauts pārbaudei klātienē veikalā. Ja preces ir izmantojamas citiem mērķiem, nekā atļauj to funkcionālitāte, vai ja ir pamanāmas stipras lietošanas vai nolietojuma pazīmes, Interneta veikals patur tiesības samazināt atmaksājamo summu, pamatojoties uz preces vērtības samazināšanos.
Preces pircējam oriģinālais iepakojums jāatver akurāti un to nebojājot, izņemot gadījumus, kad iepakojumu nav iespējams savādāk atvērt, to nesabojājot. Atgriežamajai precei jābūt pilnā komplektācijā (ieskaitot preces iepakojumu un visas komplektācijā iekļautās lietas, piemēram, kabeļus u.c.). Ja atgriežamās preces stāvoklis ir sabojājies pēc lietošanas, tad lietotājs atbild par preces vērtības samazināšanu tikai gadījumā, ja prece ir lietota neatbilstoši tās funkciju un specifikāciju norādījumiem.
Preču atgriešanai 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas ir jāiesniedz atteikuma paziņojums pa e-pastu [email protected].
E-pastā, uz kuru ir atnācis iesniegums par atteikumu, jānorāda:
– pasūtījuma vai rēķina numurs
– pasūtījuma datums
– preču saņemšanas datums
– lietotāja vārds, uzvārds – lietotāja adrese
– iesnieguma nosūtīšanas datums.
Pircējam jasedz preces sūtīšanas izmaksas, izņemot gadījumus, ja atgriešana ir saistīta ar preču neatbilstību pasūtījumam (piemēram, neatbilstošs modelis vai prece bojāta).
Pircējam ir jāatgriež prece 14 dienu laikā pēc atteikuma iesnieguma nosūtīšanas vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš šā termiņa robežās preci nodevis kurjeram. Saņemot atgrieztās preces, Interneta veikals ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma iesnieguma saņemšanas, atmaksās visus saņemtos maksājumus saskaņā ar līgumu. Interneta veikals var paturēt naudas atmaksu līdz brīdim, kad ir saņēmis atgriežamo preci vai līdz brīdim, kad pircējs ir iesniedzis pierādījumu, ka preces ir atgrieztas (atkarībā no tā, kas notiek ātrāk). Ja pircējs ir izvēlējies piegādes veidu, kas nebija Interneta veikala piegādes veidu sarakstā, Interneta veikalam nav jāatmaksā papildus izmaksas, kas pārsniedz standarta piegādes izmaksas.
Ja lietotājs pasūta preces no interneta veikala un izvēlas saņemt tās Audiomarket veikalā, viņam ir iespēja pārbaudīt pasūtīto preci savākšanas brīdī un uzdot pārdevējam papildus jautājumus par precēm. Mēs iesakam pārbaudīt preces, lai pārliecinātos, ka tās atbilst lietotāja vēlmēm un vajadzībām. Ja lietotājs vēlas lauzt līgumu un atteikties no preces, Audiomarket ne vēlāk kā 14 dienu laikā atmaksās uz klienta kontu pilnu lietotāja samaksāto summu.
Interneta veikals patur tiesības atkāpties no darījuma un pieprasīt preces atgriešanu, ja preces cena interneta veikalā kļūdas pēc bija ielikta ievērojami zemāka par tirgus cenu.
Pretenzijas pieteikuma nosacījumi
Interneta veikals atbild par jebkuras Patērētājam pārdotās preces neatbilstību vai defektu, kas tika novērots piegādes brīdī vai kas tika pamanīts divu gadu laikā no piegādes brīža. Ja defekts tiks novērots pirmajā gadā pēc preces iegādes, tad tas tiek pieņemts uz tādiem pašiem nosacījumiem, kā uz preces iegādes brīdi. Interneta veikala pienākums ir piefiksēt un noformēt šo gadījumu. Patērētāja pienākums ir painformēt interneta veikalu par defektu ne vēlāk kā divu mēnešu laikā pēc defekta pamanīšanas, rakstot uz e-pastu [email protected]
Divu gadu garantijas termiņš neattiecas uz juridiskajām personām. Ja pircējs ir juridiskā persona, tad uz viņu ir noteikts viena gada garantijas laiks.
Interneta veikals neuzņemas atbildību par preces defektiem šādos gadījumos:
– Defekts radies preces nepareizas uzglabāšanas, kopšanas vai pārslodzes rezultātā, tai skaitā nepiemērotas apkopes vai nesertificētu specialistu remontdarbu rezultātā.
– Iekārtas un/vai tās daļas sērijas numurs, pārbaudes uzlīme vai marķējuma uzlīme ir bojāta, nomainīta vai noņemta.
– Patērētājs tika informēts par defektu preces iegādes brīdī.
– Defektu izraisījuši ārēji faktori, piemēram, zibens, neatbilstošs elektriskais spriegums un svārstības, mitrums, šķidrumi, mehāniskie bojājumi vai citi līdzīgi iemesli.
Ja interneta veikalā iegādātajai precei ir defekts, par kuru interneta veikals ir atbildīgs, interneta veikals apņemas salabot vai nomainīt preci ar defektu. Ja remonts vai nomaiņa nav iespējama, interneta veikals apņemas atmaksāt pircējam visu summu, ko pircējs ir iemaksājis par preces iegādi.
Interneta veikals uz patērētāja sūdzību apņemas atbildēt rakstiskā formā 15 dienu laikā.
Privātuma politika
Interneta veikalaa audiomarkte.lv personas informācijas datu pārstāvis ir Sperco Impex OÜ (reģistrācijas kods 10510989), adrese Igaunijā, Harju apriņķī, Tallinā, Kristīnes rajonā, Mustamäe ielā 50, 10621. Kontaktinformācija: e-pasts: [email protected]
Personas dati, kas tiek apkopoti:
− Vārds, uzvārds, tālruņa numurs un e-pasta adrese
− Preču piegādes adrese
− Bankas konta numurs
− Dati, kas saistīti ar preču un pakalpojumu izmaksām un maksājumiem (pirkuma vēsture)
− Klientu apkalpošanas informācija
− IP adrese
− Dati no interneta veikala par preces izmantošanu
Personas datu apstrādes mērķis
Personas dati tiek izmantoti, lai kontrolētu klientu pasūtījumus un preču piegādes.
Pirkuma vēstures dati (pirkuma datums, modelis, daudzums, informācija par klientu) tiek izmantoti, lai izveidotu pārskatu par nopirktajām precēm un pakalpojumiem, analizētu klientu vēlmes, kā arī klientu strīdu jautājumu risināšanai.
Bankas konta numurs ir nepieciešams, lai veiktu ātru naudas atmaksu klientam.
Personas dati, tādi kā e-pasts, tālruņa numurs un klienta vārds, uzvārds, tiek apstrādāti, lai risinātu jautājumus, kas saistīti ar preču un pakalpojumu nodrošināšanu (klientu atbalsts). E-pasts tiek izmantots arī rēķinu nosūtīšanai, tālruņa numurs tiek izmantots, lai informētu klientu par preces ievietošanu pakomātā.
Interneta veikala lietotāja IP adrese vai citi tīkla identifikatori tiek apstrādāti interneta veikalā publiskās informācijas nodrošināšanai un vietnes izmantošanas statistikas veidošanai.
Juridiskais pamats
Personas datu apstrāde ar klientu tiek veikta konfidencialā veidā (klienta pasūtījumu pārvaldīšana, preces piegāde, preču un maksājumu atgriešana).
Personas datu apstrāde tiek veikta juridisku apsvērumu dēļ (piemēram, grāmatvedībā) un ir nepieciešama likumīgo interešu datu pārziņai, un potenciālo lietotāju strīdu risināšanai, analizējot pirkumu vēstures datus.
Saņēmēji, kam tiek pārsūtīti personas dati
Vārds, tālruņa numurs un e-pasta adrese tiek pārsūtītas transporta pakalpojumu sniedzējam, ko izvēlējās pircējs. Ja preču piegādei ir izvēlēts kurjers, papildus kontaktinformācijai tiek pārsūtīta arī klienta adrese.
Drošība un piekļuve datiem
Personas dati tiek glabāti Zone Media OÜ serveros, kas atrodas Eiropas Ekonomikas zonā.
Piekļuve personas datiem ir atļauta interneta veikala darbiniekiem, kuri var analizēt personas datus, lai atrisinātu tehniskās problēmas, kas saistītas ar interneta veikala lietošanu, un sniegt atbalstu klientiem. Interneta norīko nepieciešamos fiziskos, organizatoriskos un IT drošības pasākumus, lai aizsargātu personas datus pret nejaušu vai nelikumīgu nolaupīšanu, nozaudēšanu, maiņu, nesankcionētu piekļuvi un tālāku izpaušanu.
Personas datu nodošana pilnvarotajiem apstrādātājiem un saņēmējiem (piemēram, transporta pakalpojumu sniedzējiem un datu analizētājiem) tiek veikta, pamatojoties uz līgumiem, kas noslēgti starp interneta veikalu un pilnvarotajiem apstrādātājiem. Pilnvarotajiem apstrādātājiem ir jānodrošina atbilstoši aizsardzības pasākumi personas datu apstrādei saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) 28. pantu.
Piekļuve personas datiem un to labošana
Personas datiem var piekļūt un tos labot caur interneta veikala lietotāja profilu vai ar caur klientu atbalstu. Ja pirkums tiek veikts bez lietotāja profila izveidošanas, personas datiem var piekļūt caur klientu atbalstu. Ja pieprasījums personas datu piekļuvei tiek nosūtīts elektroniski, informācija tiks izsniegta arī, izmantojot bieži izmantojamus elektroniskos līdzekļus.
Atļaujas atsaukšana
Ja personas datu apstrāde tiek veikta, pamatojoties uz klienta atļauju, klientam ir tiesības atsaukt atļauju sava konta iestatījumos vai informējot klientu atbalsta dienestu pa e-pastu.
Datu saglabāšana
Slēdzot interneta veikala klienta kontu, personas dati tiek dzēsti, izņemot personas datus (pirkumu vēstures datus), kas jāsaglabā uzskaites vajadzībām vai patērētāju strīdu risināšanai. Strīdīgos gadījumos, kas saistīti ar maksājumiem un patērētāju sūdzībām, personas dati tiek saglabāti līdz pretenzijas izpildei vai līdz noilguma termiņa beigām. Personas dati, kas iekļauti grāmatvedības dokumentos, glabājas septiņus gadus.
Ierobežojums
Klientam ir tiesības pieprasīt savu personas datu apstrādes ierobežošanu, ja dati ir neprecīzi vai nepareizi, vai ja viņa personas dati tiek apstrādāti nelikumīgi.
Iebildumi
Klientam ir tiesības iebilst pret savu personas datu apstrādi, ja viņam ir pamats uzskatīt, ka viņa personas datu apstrādei nav tiesiska pamata.
Dzēšana
Lai pieprasītu personas datu dzēšanu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu pa e-pastu. Uz dzēšanas pieprasījumu saņemsiet atbildi ne vēlāk kā viena mēneša laikā, kā arī tiks norādīts datu dzēšanas termiņš. Atbildē būs arī norādīts, kuri personas dati netiks dzēsti, kā arī šo datu saglabāšanas juridiskais pamats un iemesli.
Datu pārsūtīšana
Uz datu pārsūtīšanas pieprasījumiem, kas nosūtīti uz e-pastu, atbilde tiks saņemta viena mēneša laikā. Klientu atbalsta dienests pārbaudīs pieprasītāja identitāti un informēs viņu par to, kādi personas dati tiks pārsūtīti.
Tiešā mārketinga komunikācijas
E-pasta adrese un tālruņa numurs tiek izmantoti tiešā mārketinga paziņojumu nosūtīšanai, ja klients ir devis atbilstošu piekrišanu. Ja klients nevēlas saņemt tiešā mārketinga paziņojumus, viņam e-pastā būs jāizvēlas atbilstošā ķeksīte vai jāsazinās pa tiešo ar klientu atbalsta dienestu.
Ja personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos (profilēšana), klientam ir tiesības jebkurā laikā iebilst gan pret savu personas datu sākotnējo, gan turpmāko apstrādi, tostarp profilēšanu saistībā ar tiešo mārketingu, par to informējot klientu atbalsta dienestu pa e-pastu. (Šāda informācija ir jāsniedz atsevišķi no jebkuras citas informācijas.)
Strīdu izšķiršana
Ja patērētājam ir pretenzijas par interneta veikalu, tās jāsūta uz e-pasta adresi [email protected]
Ja patērētājs un interneta veikals nevar atrisināt strīdu savā starpā vienojoties, patērētājam ir iespēja vērsties Patērētāju aizsargtiesību komisijā. Ar procesuālajiem nosacījumiem var iepazīties un sūdzību var iesniegt šeit.
Patērētāju aizsargtiesību komisija ir pilnvarota risināt strīdus, kas izriet no līgumiem starp pircēju un interneta veikalu. Pircēja sūdzības izskatīšana komisijā ir bezmaksas. Pircējs var arī sazināties ar Eiropas Savienības tiešsaistes strīdu izšķiršanas (ODR) platformu, lai saņemtu palīdzību.
Personas datu apstrādes uzraudzības iestāde ir Igaunijas Datu aizsardzības inspekcija (kontaktinformācija): [email protected]