Pretenzijas pieteikuma nosacījumi
Interneta veikals atbild par jebkuras Patērētājam pārdotās preces neatbilstību vai defektu, kas tika novērots piegādes brīdī vai kas tika pamanīts divu gadu laikā no piegādes brīža. Ja defekts tiks novērots pirmajā gadā pēc preces iegādes, tad tas tiek pieņemts uz tādiem pašiem nosacījumiem, kā uz preces iegādes brīdi. Interneta veikala pienākums ir piefiksēt un noformēt šo gadījumu. Patērētāja pienākums ir painformēt interneta veikalu par defektu ne vēlāk kā divu mēnešu laikā pēc defekta pamanīšanas, rakstot uz e-pastu [email protected]
Divu gadu garantijas termiņš neattiecas uz juridiskajām personām. Ja pircējs ir juridiskā persona, tad uz viņu ir noteikts viena gada garantijas laiks.
Interneta veikals neuzņemas atbildību par preces defektiem šādos gadījumos:
– Defekts radies preces nepareizas uzglabāšanas, kopšanas vai pārslodzes rezultātā, tai skaitā nepiemērotas apkopes vai nesertificētu specialistu remontdarbu rezultātā.
– Iekārtas un/vai tās daļas sērijas numurs, pārbaudes uzlīme vai marķējuma uzlīme ir bojāta, nomainīta vai noņemta.
– Patērētājs tika informēts par defektu preces iegādes brīdī.
– Defektu izraisījuši ārēji faktori, piemēram, zibens, neatbilstošs elektriskais spriegums un svārstības, mitrums, šķidrumi, mehāniskie bojājumi vai citi līdzīgi iemesli.
Ja interneta veikalā iegādātajai precei ir defekts, par kuru interneta veikals ir atbildīgs, interneta veikals apņemas salabot vai nomainīt preci ar defektu. Ja remonts vai nomaiņa nav iespējama, interneta veikals apņemas atmaksāt pircējam visu summu, ko pircējs ir iemaksājis par preces iegādi.
Interneta veikals uz patērētāja sūdzību apņemas atbildēt rakstiski 15 dienu laikā.